One tree hill <3

Tittar på One tree hill och mår genast superbra. Budskapet i serien is the best, it reminds you of who you want to be and what´s the most important in life.
Snacka om att det lät depp men jag är glad ;)
Gårdagen var himla udda ;)
Hade körlektion med Christer = gick riktigt bra! Och prata med Becksson mer än någonsin!
Senare åkte jag till Mr M (som bodde sjukt nice!!)och efter det kom David och hämtade mig snacka om härlig kväll ;)
Så jag kom i säng strax efter 12 och hade körlektion i morse igen kvart över 7...bara lite trött ;) :P
Nu sitter jag och snackar med Becksson igen :P Ska till Frida ikväll och mysa med KG gänget ha de bäst!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback