Trött på skolan!

Låter larvigt att säga BFF men seriöst BFF!!!<3
Aw jag blir så trött!!! Har muntlig redovisning i Kemi på måndag vilket jag fick reda på igår + matte prov och svenska tal på tisdag!! Jag tror jag dör! Så denna helgs planer....wait for it.....plugga!!! (Suck)
Efter skolan åkte jag och Danne till Helena för att hjälpa henne med sin presentation. Idag ska hon nämligen ha ett föredrag om hur det är att vara njursjuk och få barn och tro mig den är en vacker historia med massa upps and downs! Men om hon inte hade gjort det så hade jag inte haft min älskade bror eller varken Helena eller Micke! <3
Önskar henne verkligen lycka till! Ska tänka på dom hela dagen!
Senare kom Becksson över i alla fall:) hur nice som helst!! + att jag åt taccos med hela familjen men saknade bror!! Han jobb och sa " nång måste ju försörja familjen" ;) stolt över honom! <3
Ja så mycket mer hände väll inte igår kan man väll säga ;) en riktigt lugn och skön kväll:)
Och idag är det bara plugg som gäller! Jag hoppas i alla fall att det kommer upp något kul som vi kan hitta på ikväll så jag har något mer att se fram emot!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R

<3

Postat av: Helena Wall

Tack så mycket för hjälpen .Det gick jätte bra på Föreläsningen MIn Dotter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback