Brandalarm!

Idag på den mest kalla och blöta dagen ever :P blir det brandalarm!! Jag och Gustaf satt och lyssna på musik och plötsligt börjar det tjuta. Snacka om förvånade vi blev, trodde först det var hans hörlurar men när vi upptäckte att allt andra reagera var det bara att springa ut ;) Och där kommer brandbilar och grejer men de fanns ingen brand för dom att släcka.....nån som tjuvrökt inne you know :P
Efter lunch fick jag med mig Jonathan och Gustaf att gå med mig till stationen, mådde riktigt illa och var hur trött som helst :P
Jag vet inte riktigt hur vi kom fram till det men vi bestämde oss i alla fall för att åka hem till mig och titta på film.
Så jag har haft två killar i slips!!! (slipstisdag tydligen) här och tittat på Twilight ;)
Nu ska jag skriva lite till på mitt fina tal innan jag ska iväg och dansa efter det är det bums i säng för jag har körlektion kvart över 7 i morrn bitti med Mr M! ;)
Önska mig lycka till ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback