Run Forest run!

Igår satt jag med matten hela dan!! Tills jag blev så arg att jag börja grina :P för er som inte vet börjar jag alltid grina när jag blir förbannad :P Och mamma som alltid vill hjälpa säger spring Linda ut och spring så vad gör jag jo jag går ut och springer i EN HALVTIMME/ 45 MIN och klara de :P Helt otroligt de trodde jag aldrig, och när jag kommer hem är jag fortfarande inte av med all ilska över matten så jag kör lite styrketräning.
Jag måste verkligen ha varit fly förbannad haha!
Idag är det i alla fall Kemi och Svenska som gäller....får se hur det går....kanske blir en springrunda till :P
Ha en bra söndag!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback