Beckssons birthday!

Fy vad stolt jag är över denna vackra bild!!!!
Ja må hon leva, ja må hon, ja må hon leva ut i hundrade.... ja du fattar
Grattis till best friend ever som fyllde 18 igår!
Känner mig lite efter som skriver det nu men igår hade jag eh... massa tid faktiskt men orkade inte bad friend på mig :P
Vi gick i alla fall ner till Linné Cafét och käka lite mys!!!! Och gissa vad människan fick!!! En Londonresa!! De visste ni inte va :P Och gissa om hon blev överraskad...not :P Hahah!
Hon fick också en systemkamera av sina päron och det blev jag hur glad som helst över! Den ska med till London ;)
Och så fick  hon körlektioner av Danne och Robin! Fatta niciga presenter!
Tyvärr har jag inga bilder från igår för dum som jag är trodde jag att någon snott min plonbok och kameran. Men hade den i väskan hela tiden så jag fick inga bilder från en dag att komma ihåg :P
Gratta henne om ni inte gjort de ;)
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback