Mycket har hänt..

Godmorgon...nej, gokväll...nej, gonatt...goeftermiddag??? Jag god "vad det nu är när du läder detta"!

Kan bara berätta att jag inte har någon kamera så det känns rätt värdelöst att skriva men, men får ju i alla fall försöka ;)
Har varit uppe i Romme med familjen + Danne och haft det hur mysigt som helst!! Klippt mig, fixat naglarna, börjat skolan igen..., börjat bugga på en högre nivå och fått en ny faboritserie!!! 7th heaven, världens mysigaste!!
Just det nästan det viktigaste glömde jag...har fått en iphone!!!!!! Hur nice som helst om jag bara visste hur jag skulle göra med den :P fick hit Gustaf i lördags som fick hjälpa mig med den.
Tror att jag skrev i förra men jag har också köpt en tv till mitt rum vilket var himla onödigt för jag borde egentligen betala telefonen istället:P
Aja nu ska jag fortsätta plugga så jag kan få kolla lite mer på underbara 7th heaven!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback