Jag + Mickis + främling= Dubbelbugg

Wow, vilken dag!!! Hur kul som helst!!
Kl 3 hämtade Mickis mig från skolan. Snacka om att det var skönt att se henne!! Det känns som det var evigheter sen! Ja, vi åkte i alla fall lite fram och tillbaka hämta Sandra, hämta Adrian åkte till Mickis åt gottis åkte till Max åkte till mig, åt, titta på solsida, hämta Anna och åkte till buggen! Haha snacka om att jag och Mickis åkt över halva stan ;) :P
I alla fall dagens höjdpunkt var när vi dansa dubbelbugg!!! :D <3
Så sjukt kul!!! Jag, Annis och Adrian! <3
Första gången Jonathan testa dubbelbugg hur kul som helst!!
När vi väl dansat nån låt går vi av för att försöka lära oss nya moves(komma på med andra ord). Och då kommer en snubbe från ingen stans som jag aldrig sett förut och fråga om vi ville lära oss någon snurr och jag som bara älskar att lära mig nytt inom bugg blir ju såklart överlycklig och skriker ja. Och han börjar med världens mest avanserade sak som inte fungerade så bra så jag fråga Mickis som dansat länge att vara med och det gick! En sjukt häftig snurr (fick en smäll av Mickis på köpet men what the hell ;)) Kul hade vi!
Tack alla underbara som gjort denna dag såååå härlig! <3
Hahahaha!!! Måste bara lägga upp denna! Dagens bild asså! Gustafs......!
Jag är stolt fotograf över denna bild!
Vad tycker ni? Är den inte...fin ;)
Nej nu måste jag gå och lägga mig har körlektion kvart över 7 i morrn!
Önska mig lycka till <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback