News

Vad tycks?
Ja...host... det var ju inte meningen att det skulle bli ett par sånna här skor men vad kan man göra när man blir kär? :p
Haha, det bästa var att jag hade körlektion igår och hade skorna på mig och eftersom jag inte kunde köra i klackar var det bara att byta skor i bilde :P haha, snacka om att Janne skratta! Men bra gick det att göra. Han jävlades bara med mig en gång. Jag skulle backa och han fippla med sitt dubbelkommando så jag inte kunde köra, jag fatta ju noll och tittar frågande på honom när han bryter ut i asgarv.
Måste bara berätta!!!! Hade Fysikprov idag som gick ases bra idag = I´m sooo happy!
Har just kommit hem från dansen och är mindre glad. Fick just reda på att min dansuppvisning är den 17 dec och jag kan inte vara med eftersom jag är i London då. Det första som har kommit upp negativt runt London, förutom terror saken då då :P
Nej, nu måste jag sova ska upp tidigt till sjukhuset i morrn och lämna fler prover, hoppas verkligen dom hittar nått. Ni får hålla tummarna ;)
Efter skolan är det ner på stan för att gå runt lite med mammorna och leta saker till buggfesten på lördag! :D
Kommer bli awsome!!!!
Go natt, puzz!
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: X Mamma

Super Snygga Kläder o Skor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback