<3

Ja ännu en dag har gått och jag har gjort veckans matte! Riktigt stolt!! :D Har just kommit hem från foxen/ buggen och vet ni vad!?!?!?! JAG FICK EN KOMPLIMANG AV BENJAMIN!! Trodde inte ens han snacka med mig, han måste varit hyper glad eller hög, vad vet jag :P
Måste även skryta lite med 500 situps när jag gymma me Danne och Jonathan ;)
Efter skolan gick jag ner på stan och mötte extra mamma för att köpa lösögonfransar, blev ett par riktigt snygga, nu återstår bara att se hur jag ska få på dom på henne;)
Bror kom sen och vi gick och fika på Landings = mys!
Haha, det bästa med hela dagen var nog att jag köpte ett lexikon!! På Swahili, can you believe it? ;):P .....inte jag heller
Kwaheri!<3
(Dagens gulligaste = Jonathan. Jag tyckte att han lät som ett lejon och när jag sa det till honom sa han "But I´m you lion" <3)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: X Mamma

Det var jätte mysigt på stan det får vi göra om och ta en vrål fika Kram X Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback