Fickparkera (fuckparkera)

Hade nästan inga lektioner igår vilket var riktigt nice! Så jag gick upp till gymmet med Danne och rå träna ;):P
Nej då men kan säga att jag har riktigt med träningsvärk idag men då känner man att man lever ;)
Lite senare hade jag körlektion och fick för första gången inte ett enda motorstopp!! :D
Jag fickparkera också= gick hur galant som helt!! :D
Det bästa var  att efter jag gjort det såg jag och Michael en "dam" som försökte fickparkera vilket inte gick bra. Hon försökte 3 gånger innan hon gav upp och körde iväg!
Snacka om att vi skratta!! Hahaha!
Skrattar alltid så mycket när jag kör med honom! :D
Efter det åkte jag till x mamma med Robin och Danne. Mys!
Senare var det bara att gå hem, möta upp Adrian, käka och körde till dansen!
Och dansen var verkligen hur kul som helst!! Jag dansa tills jag var helt död. Fick även lära Anna B lite nya saker och dansa dubbelbugg (dubbelkul) med Adrian och Anna S!! :D
En riktigt lyckad dag!!!!!
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback