Tagga inför studentskivan i morrn!!

Här sitter jag kl. 22.57 för att vara exakt med feber, halsont and a nose that will not quit.... och ska försöka tagga inför studentskivan i morgon...
Aja, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen för detta har jag sett fram emot länge! ;)
Temat på skivan är "Min hemliga identitet" där jag valt att klä ut mig till typ kärleksgudinna med vit klänning, massa guld smycken, gladiatorskor och en fin håruppsättning. Tror faktiskt att det kommer blir riktigt lyckat ;)
Nu ska jag gå och kurera mig och sova i massor, hoppas vi ses på skivan! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

du får lägga upp bilder på outfitenn. är nyfiken ju ;) tycker du borde uppdatera din blogg lite oftare. man vill ju veta vad du har för dig :P puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback