New lifestile!

Hej allihop! Idag har jag varit överdrivet duktig har skrivit hela min labbrapport och deadline har inte ens gått ut, fatta framsteg...:P
Var och gymma med Danne, Helena och mamma igår även då var jag fuktig och sprang en halvtimme på löpbandet, jag som hatar att springa trodde då att jag skulle börja gilla det eftersom det gick så lätt men konsekvensen av min lilla springtur blev ont i halsen så jag hatar det fortfarande. Struntar i vad alla säger det var springturens fel!!!
Har börjat med ny livsstil, jag går ju hos en dietist eftersom jag får sånna blodsocker fall typ hela tiden och efter alla prover som visar att jag är mega frisk jag är blev jag skickad dit.
Så nu är det bara att äta 6-7 gånger per dag men det ska jag klara ;)
Har börjat göra en ny smoothy som jag bara älskar och tänkte dela med mig av ;)
Mjölk
Vanilj yoghurt
Hallon
Jordgubbar
MANGO!!
Rekomenderas!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback